onsdag 2 april 2008

Påsk forts.


Tall är gott, pröva själv.


Brutus ny bocken, Brunett och hennes son Sisu.


Brunett, gamla damen.






Humm..
Jag tryckte lite oförsiktigt på enter och vips var det publicerat, fnys. Lurig knapp det där ställer till det på jobbet ibland också.

Men, men, vart var jag.

Vi har haft en synnerligen skön vecka på Öhn. Min lillasyster Elin har varit uppe, hon spelar fiol i Arvika och det är inte allt för ofta vi träffas. Jag lyckades lura upp henne på Guldfot men då han vägrade att skritta tyckte hon inte att det var så roligt. Kan då tillägga att han var ovanligt enveten just den dagen tror det tog närmare 30min innan skritten kom.





3 kommentarer:

Camilla sa...

Om du väljer anpassa, inlägg och redigera inlägget så kan du ändra istället för att göra ett nytt! :idea:

Märeth sa...

Jag provade men lyckades inte, och drog då den kanske felaktiga slutsattsen att det inte går.

Camilla sa...

Ja, impulsiv som jag är så har jag ofta publicerat för tidigt och fått nyttja den funktionen! ;)